Małgorzata Rozenek-Majdan ze spektakularną klapą. Jej biznes okazał się niewypałem
Małgorzata Rozenek-Majdan jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych postaci polskiego show-biznesu. Nic dziwnego, że postanowiła wykorzystać znane nazwiska i otworzyć własne biznesy. Niestety, jeden z nich nie wypalił, a gwiazda konsekwentnie milczy na ten temat.
Kariera Małgorzaty Rozenek-Majdan rozpoczęła się w programie "Perfekcyjna Pani Domu". Format przyniósł jej ogromną popularność, która przełożyła się na liczne propozycje zawodowe zarówno w telewizji, jak i w biznesie.
Małgorzata Rozenek-Majdan inwestuje pieniądze z telewizji. Czasem biznesy się nie udają
Ukochana Radosława Majdana chętnie relacjonuje w mediach społecznościowych swoje życie prywatne i kulisy pracy. Na Instagramie obserwuje ją 1,5 miliona osób, co pozwala jej na zawieranie lukratywnych kontraktów reklamowych z dużymi markami. Popularność w sieci stała się dla niej również narzędziem do promowania własnych biznesów.
Poza działalnością telewizyjną Małgorzata Rozenek-Majdan ma kilka własnych projektów. Jednym z nich jest marka odzieżowa Mrs. Drama, której ubrania można kupić zarówno online, jak i w luksusowym butiku w Warszawie. Mimo że nie jest bezpośrednim właścicielem marki, pełni rolę jej ambasadorki i aktywnie ją promuje. Przedsięwzięcie cieszy się dużym powodzeniem, a kolekcje są chętnie kupowane przez klientów.
Magda Gessler szczerze o "Kuchennych rewolucjach". Ujawniła zatrważające dane o restauracjachMałgorzata Rozenek-Majdan zrezygnowała z cateringu. Klienci narzekali na jakość
Niestety nie wszystkie inwestycje "Perfekcyjnej Pani Domu" okazały się sukcesem. Przykładem jest firma cateringowa MRM Foods, która oferowała dietę pudełkową. Pomimo początkowego entuzjazmu, przedsięwzięcie to spotkało się z falą krytyki. Klienci narzekali na jakość posiłków, opisując je jako "mdłe" i "nieapetyczne". Krytyczne opinie, które pojawiły się w mediach społecznościowych, a szczególnie na TikToku, gdzie influencerzy szczegółowo i dość surowo oceniali jej produkty, przyczyniły się do zamknięcia firmy.
W rozmowie z portalem ShowNews menadżerka Małgorzaty Rozenek, Patrycja Goździuk, potwierdziła, że współpraca z MRM Foods została zakończona około pół roku temu, a celebrytka przeniosła swoją uwagę na inne projekty.
Zakończyliśmy współpracę z MRM Foods. Tego już nie ma. Stało się to z pół roku temu. Ten biznes był prowadzony na podobnych zasadach jak Mrs. Drama. Gosia była twarzą cateringu, ale miała też w tej firmie udziały. Wolałyśmy się skupić na Mrs. Dramie. Firma odzieżowa dobrze sobie radzi. Kolekcje letnie są szalenie popularne, dlatego też właśnie jej postanowiłyśmy poświęcić więcej uwagi - zdradziła Patrycja Goździuk.
Małgorzata Rozenek-Majdan nie zamierza rezygnować z inwestycji. To teraz jej priorytet
Niedawno celebrytka poinformowała, że kupiła nowy apartament w Kołobrzegu. To nie pierwsza taka inwestycja - wcześniej nabyła mieszkania dla swoich synów w Warszawie oraz działkę w Konstancinie Jeziornej, gdzie ma powstać rodzinna rezydencja.
Gwiazda nie ukrywa, że inwestowanie w nieruchomości jest aktualnie dla niej priorytetem. Podkreśla, że woli lokować swoje pieniądze w coś trwałego, co zapewni bezpieczeństwo jej rodzinie na przyszłość.
Pomimo zamknięcia MRM Foods, Małgorzata Rozenek-Majdan nie rezygnuje z kolejnych wyzwań. Jest zaangażowana w rozwój swojej marki odzieżowej i cały czas poszukuje nowych możliwości biznesowych. TVN również nie zamierza rezygnować z jej udziału w programach telewizyjnych, co gwarantuje jej comiesięczny solidny zastrzyk gotówki.
Małgorzata Rozenek z pewnością nie będzie długo rozpaczać po klapie ostatniego biznesu i z pewnością wkrótce zaskoczy nas nowymi pomysłami na zarabianie pieniędzy i monetyzację swojej popularności.