Goniec.pl Społeczeństwo Lidl codziennie przecenia te produkty. Mało kto zdaje sobie sprawę
Fot. redakcja Goniec.pl

Lidl codziennie przecenia te produkty. Mało kto zdaje sobie sprawę

23 marca 2024
Autor tekstu: Ada Rymaszewska

Wielkie niespodzianki czekają na klientów Lidla, którzy wybiorą się na zakupy po godzinie 21:00. Niemiecki dyskont wychodzi naprzeciw wyzwaniom współczesności i walczy z marnowaniem żywności. W związku z tym codziennie przecenia wybrane produkty aż o 50 proc. tak, aby mogły one trafić w ręce usatysfakcjonowanych klientów. Na czym dokładnie polega akcja “Kupuję, nie marnuję”?

Sklepy walczą z marnowaniem żywności

Problem marnowania żywności jest problemem globalnym, ale przeciwdziałać mu może każdy z nas dzięki małym gestom. Wystarczy tylko nie kupować na zapas i regularnie przeglądać lodówkę, by w jej zakamarkach nie stały zapomniane produkty, które tracą ważność. Szkodliwemu i niepotrzebnemu zjawisku przeciwdziałają także sieci handlowe, decydujące się przeceniać artykuły, którym kończy się przydatność do spożycia. Taką akcję prowadzi np. Lidl .

Niemiecki dyskont prowadzi wiele inicjatyw, ale działania pod hasłem “Kupuję, nie marnuję” zasługują na szczególne docenienie. Niestety, mało który klient zdaje sobie sprawę z niespodzianek, jakie mogą na niego czekać w placówkach sieci. O szczegółach opowiedziała portalowi o2.pl przedstawicielka Lidla. Aleksandra Robaszkiewicz zdradziła, kiedy można upolować najlepsze okazje.

Jakiego raka ma Kate Middleton? Jasna odpowiedź Pałacu

Lidl przecenia pieczywo i przekąski o 50 proc.

Jak się okazuje, po godzinie 21:00 we wszystkich sklepach pod szyldem Lidla można o 50 proc. taniej kupić wybrane produkty z działu piekarniczego .

Każdego dnia mamy w ofercie przecenione słodkie i słone przekąski, a w soboty przed niedzielami niehandlowymi oraz w dni poprzedzające święta obniżamy cenę chlebów, bułek oraz bagietek - wyjaśniła o2.pl Robaszkiewicz.

Celem akcji “Kupuję, nie marnuję” jest promocja sprzedaży produktów, które są w pełni wartościowe, ale których termin przydatności do spożycia dobiega końca. Stąd pomysł na wyprzedawanie pieczywa i wyrobów cukierniczych, które szybko czerstwieją i nie są sprzedawane w sklepach następnego dnia.

"Kupuję, nie marnuję". Niespodzianki dla klientów Lidla

Lidl zdaje się przywiązywać dużą wagę do tematu marnowania żywności i zapewnia, że jest firmą “społecznie odpowiedzialną”, dlatego tak istotne kwestie stawia sobie za swój priorytet.

Podejmujemy wiele działań w tym zakresie, w tym współpracę z Caritas Polska, Federacją Polskich Banków Żywności oraz prowadzenie wspomnianego projektu - przekazała przedstawicielka Lidla.

Dla wielu zaskoczeniem z pewnością będzie to, że akcja “Kupuję, nie marnuję” nie jest nowością. Zapoczątkowana została w marcu 2020 roku wraz z kampanią “Sztuka niemarnowania”.

Źródło: o2.pl

Księżna Kate miała już wcześniej operację. Niepokojące doniesienia
Wiadomo, co teraz stanie się z księżną Kate. Widzieli, jak się pakuje
Obserwuj nas w
autor
Ada Rymaszewska

Redaktorka portalu Goniec.pl. Wcześniej pracowałam w redakcjach TVN24, Kontakt24 oraz b2-biznes.pl. Jestem absolwentką dziennikarstwa i medioznawstwa na Uniwersytecie Warszawskim, a obecnie studiuję politologię. Interesuję się polityką, lubię być na bieżąco z wydarzeniami z kraju i ze świata.

 

Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz adresowaną do mnie wiadomość na mail: redakcja@goniec.pl
wiadomości fakty społeczeństwo telewizja finanse rozrywka sport