Ważna informacja dla klientów Lidla. Po tej godzinie zapłacicie mniej za zakupy, obniżki sięgają nawet 50%
W dobie szalejących cen każda sztuczka na obniżenie rachunków lub wydatków na jedzenie jest na wagę złota. Na potrzeby klientów postanowił odpowiedzieć Lidl, który przygotował ofertę, która wręcz zwala z nóg.
Lidl przygotował specjalną ofertę. Ceny niższe nawet o 50%
Niezależnie od tego, czy mamy masę pieniędzy, czy ledwo wiążemy koniec z końcem, zawsze warto rozsądnie wydawać każdą złotówkę. Wiele osób, aby nieco zaoszczędzić, rezygnuje z niepotrzebnych wydatków, korzysta z promocji lub, np. rezygnuje z jedzenia na mieście. Okazuje się, że jest sposób, który pozwala znacznie zaoszczędzić i to niemal bez żadnych kompromisów.
Wyjątkową ofertę dla osób oszczędnych przygotowała sieć sklepów Lidl. Osoby, które wybierają się na zakupy do któregoś z ich lokali po godzinie 21:00, będą mogły się nie lada zdziwić, gdy spojrzą na ceny niektórych produktów. Ta niespodzianka jest związana z częścią akcji "Kupuję, nie marnuję".
Wszystkie jesieniary i jesieniarze ruszą do Lidla, gdy dowiedzą się, co można tam dostać. Kupimy to w ogromnych ilościachNowa akcja sieci sklepów Lidl. Można znacznie zaoszczędzić
Sieć sklepów Lidl od lat konkuruje z Biedronką o miano najbardziej przystępnego, a więc i ulubionego, sklepu w Polsce. Od pewnego czasu sieć zaskakuje licznymi promocjami, a jej najnowsza akcja może przyciągnąć do sklepów tabuny klientów. Aleksandra Robaszkiewicz z Lidl Polska zdradziła szczegóły akcji "Kupuję, nie marnuję".
Wszystkie nasze sklepy po godzinie 21.00 oferują wybrane produkty z "Piekarni w sercu Lidla" o 50% taniej jako część akcji 'Kupuję, nie marnuję'. Każdego dnia oferujemy przecenione słodkie i słone przekąski, a w soboty przed niedzielami niehandlowymi i w dni przedświąteczne obniżamy cenę chlebów, bułek oraz bagietek - poinformowała rzeczniczka sklepów sieci Lidl w komunikacie przesłanym o2.pl.
Lidl przeciwdziała marnowaniu żywności
Jak zaznacza przedstawicielka sieci, akcja ma na celu promowanie sprzedaży produktów, które są w pełni wartościowe, ale mają krótki termin przydatności do spożycia. Zdecydowanie korzystniej dla sklepu i klientów jest sprzedać lub kupić taki produkt taniej, niż pozwolić na jego zmarnowanie.
Akcja ma na celu przede wszystkim przeciwdziałanie marnowaniu żywności, któremu Lidl Polska przeciwstawia się jako społecznie odpowiedzialna firma.
Lidl Polska stawia walkę z marnowaniem żywności jako jeden z najwyższych priorytetów. Podejmujemy wiele działań w tym zakresie, w tym współpracę z Caritas Polska, Federacją Polskich Banków Żywności oraz prowadzenie wspomnianego projektu "Kupuję, nie marnuję" - zaznacza Aleksandra Robaszkiewicz z Lidl Polska.
Źródło: o2.pl