Trudno uwierzyć, co reklamuje partnerka Tomasza Lisa. Nagranie podbija sieć
Monika Urbańczyk, partnerka Tomasza Lisa, niedawno wzięła udział w kampanii reklamowej firmy Roger Publishing. Zamieszczony na Instagramie klip promuje odzież sprzedawaną przez markę. Firma należy do Nicole Sochacki-Wójcickiej, ginekolożki-influencerki, która całkiem niedawno trafiła na celownik Narodowego Funduszu Zdrowia.
Mija trzeci miesiąc od ogłoszenia związku Tomasza Lisa i Moniki Urbańczyk
Tomasz Lis i Monika Urbańczyk ogłosili związek w święta Bożego Narodzenia w 2022 roku. Partnerka dziennikarza spełnia się zawodowo jako trenerka osobista, jednocześnie skupiając się w mediach społecznościowych na promocji zdrowego stylu życia. W sposób dla niej niecharakterystyczny całkiem niedawno pojawiła się w reklamie dresów firmy Roger Publishing. Marka ta przedstawia się jako przedsiębiorstwo rodzinne Mamy Ginekolog i jej męża.
Afera Mamy Ginekolog
Pod tym pseudonimem kryje się Nicole Sochacki-Wójcicka, zatrudniona w publicznym szpitalu lekarka, która, mimo braku specjalizacji, tytułuje się na Instagramie ginekologiem. Przyznała ona podczas jednej z sesji pytań i odpowiedzi na (już niepublicznym) profilu na Instagramie, że po godzinach pracy przyjmuje poza kolejnością swoje bliskie znajome. Sprawa wzbudziła zainteresowanie placówki, w której pracuje, oraz Narodowego Funduszu Zdrowia.
To nie pierwsze powiązanie Ubrańczyk z Sochacki-Wójcicką
Monika Urbańczyk najprawdopodobniej jest bliską znajomą kontrowersyjnej influencerki. Świadczyć może o tym opublikowane na jej profilu społecznościowym nagranie, na którym gotuje z matką znajdującej się na celowniku NFZ lekarki. Wideo to zostało odnalezione, kiedy Tomasz Lis stanął w obronie Sochacki-Wójcickiej w pierwszych momentach kontrowersji związanej z podwójnym traktowaniem pacjentów.
Śledź najnowsze newsy na Twitterze Gońca: https://twitter.com/GoniecPL