Robert Janowski prosi o pomoc w akcji charytatywnej
Robert Janowski postanowił zachęcić swoich fanów do wzięcia udziału w ważnej akcji. Prosił, by 6 grudnia włączyli o 18:45 telewizory i oglądali Polsat. Związane jest to z coroczną akcją, która może pomóc potrzebującym dzieciom. Pieniądze trafiają bezpośrednio do fundacji pomagającej ciężko chorym dzieciom.
Już od kilku lat Polsat we współpracy z Fundacją Polsat i reklamodawcami, organizuje Mikołajkowy Blok Reklamowy, z którego dochód przeznaczany jest na podopiecznych fundacji.
Robert Janowski zaprasza widzów na Mikołajkowy Blok Reklamowy
Robert Janowski, niegdyś znany prezenter z "Jaka to melodia", a ostatnio również zwycięzca "Twoja Twarz Brzmi Znajomo", wciąż współpracuje z telewizją Polsat, promując m.in. jej akcje charytatywne.
Już od niemal 20 lat Polsat emituje 6 grudnia Mikołajkowy Blok Reklamowy, z którego dochód przeznaczony jest na podopiecznych Fundacji Polsat oraz ośrodki medyczne, które mają im pomagać w dochodzeniu do zdrowia lub dobrym życiu mimo choroby.
- Rok temu MIKOŁAJKOWY BLOK REKLAMOWY oglądało prawie 7 mln widzów! W tym roku musi być NAS jeszcze więcej. Bo to wszystko dla DZIECI z Fundacja POLSAT. 6 grudnia, o 18.45 włącz POLSAT! Ja będę na pewno. Wierzę, że WY będziecie tam ze mną - pisał Janowski na Instagramie.
W akcję promowania bloku zaangażowali się również Wojciech Błach, Patryk Cebulski, Sławomir i Michał Szpak. Pierwszy z nich angażuje się w akcję już od 18 lat.
Komu pomaga Fundacja Polsat?
- Od początku działalności obejmujemy pomocą małych pacjentów oraz wspieramy finansowo szpitale i ośrodki medyczne w całej Polsce, remontując je lub wyposażając w nowoczesny sprzęt medyczny. Obecne działania Fundacji wpisują się także w szereg inicjatyw i działań ekologicznych, w tym w walkę ze smogiem i jego skutkami, jakie podejmuje Grupa Polsat poprzez powołane w ostatnie czasie Stowarzyszenie Program Czysta Polska - można przeczytać na stronie fundacji, która ostatnio rozwinęła swoją działalność.
Fundacja Polsat funkcjonuje już od 25 lat, a jej charakterystyczne słoneczko stało się symbolem pomocy medialnych gigantów dla chorych dzieci i ich rodziców.
- Wszystkie inicjatywy mają na celu pomoc dzieciom, naświetlanie problemu, szukanie pomocy oraz inspirowanie innych do działania - tłumaczyli.
Artykuły polecane przez redakcję Goniec.pl:
Jeżeli chcesz się podzielić informacjami ze swojego regionu, koniecznie napisz do nas na adres redakcja@goniec.pl
źródło: Instagram