Prawdziwa rewolucja w Lidlu. Zakupy w sklepach już nigdy nie będą takie same. Jest jeden haczyk
Wiele wskazuje na to, że szykuje się prawdziwa rewolucja w sklepach popularnej sieci. Lidl od dawna należy do ulubionych dyskontów Polaków i wielu z nas na codzienne sprawunki swoje pierwsze kroki kieruje w ich kierunku. Niedługo zakupy w Lidlach mogą wyglądać zupełnie inaczej.
Lidl wprowadza przełomowe rozwiązanie. Czegoś takiego w Polsce jeszcze nie było
Jak donosi portal Fakt.pl, pojawiły się głosy, że wszystkie osoby robiące zakupy w Lidlu będą nagrywane w nowy, niespotykany dotąd sposób. Świadomość, że ich zachowanie stale monitorują kamery, może znacznie wpłynąć na ich zachowanie, a w niektórych przypadkach nawet zniechęcić do zakupów. Co dokładnie się zmieni?
Jak donosi tabloid, już wkrótce do uniformów kasjerek i kasjerów mają zostać przyczepione specjalne małe kamerki, których baczne oko ma zapobiegać licznym kradzieżom, do których dochodzi codziennie w tysiącach sklepów należących do sieci. Na razie nowe rozwiązanie ma zostać wdrożone w 960 marketach, które znajdują się na terytorium Wielkiej Brytanii.
Lidl rozda rzeczy za BEZCEN! W tym dniu przed sklepami ustawią się kolejki, oni chyba powariowaliPopularna sieć dyskontów wyposaży pracowników w ukryte kamerki
To właśnie na wyspach kasjerzy i kasjerki najpóźniej do wiosny 2024 roku zaczną nosić ze sobą specjalne kamerki. Rewolucja kosztować będzie popularną sieć dyskontów równowartość ponad 10 mln zł, ale korzyści mogą okazać się znacznie większe - przede wszystkim mają one zniechęcać sklepowych złodziei oraz zwiększyć bezpieczeństwo pracowników.
Bezpieczeństwo i ochrona zawsze były dla nas absolutnym priorytetem - podał dyrektor generalny Lidl GB, Ryan McDonnell, cytowany przez portal Fakt.pl.
Polski oddział Lidla komentuje. Czy w naszych sklepach również pojawią się nowe kamery?
Na razie nie wiadomo czy i kiedy podobna rewolucja może dotknąć polskie sklepy. Dziennik skontaktował się z rzeczniczką prasową sieci Lidl Polska, Aleksandrą Robaszkiewicz, która wyjaśniła, że obecnie polski oddział Lidla "nie zamierza wprowadzać tego rozwiązania".
Stosujemy nowoczesne technologie, które jednocześnie nie wchodzą w interakcję z przestrzenią osobistą naszych pracowników oraz klientów - mówiła w rozmowie z Faktem pracownica sieci sklepów Lidl.
Rzeczniczka jednocześnie zauważyła, że w polskich sklepach kradzieże "mają charakter incydentalny" i zapobiegają im rozbudowany monitoring oraz tysiące wykwalifikowanych pracowników renomowanych firm ochroniarskich.
Źródło: Fakt.pl