Odważne hasło reklamujące lody w Żninie. To hit polskiego internetu
Reklama dźwignią handlu to nieodzowna zasada znana wielu małym przedsiębiorcom, jednak mało który wykazuje się w tej materii dużą wyobraźnią i kreatywnością. Wyjątkiem jest właściciel lodziarni ze Żnina na Kujawach, który za sprawą odważnego hasła zapewnił sobie reklamę w całym kraju. Na jaki pomysł wpadł?
Lody sprzedają się jak pączki w Tłusty czwartek
Sezon wakacyjny to czas żniw nie tylko dla rolników, ale także osób parających się sprzedażą lodów. Zimne, kremowe i mokre przysmaki są nieodłącznym elementem na urlopach i podczas codziennych spacerów. Nie dziwi zatem, że w wielu lokalizacjach aż zaroiło się od lokali zachęcających do spróbowania ich mrożonych delicji.
Wielu przedsiębiorców nie musi w ogóle się reklamować, a klienci sami stawiają się w kolejce po lody. Są jednak i tacy, którzy chcą zmaksymalizować korzyści płynące z tego popytu, więc decydują się na oryginalne hasła reklamowe. Portal Moje Gniezno pokazał jedno z nich.
Czy małżeństwo z Warszawy poniesie jakieś konsekwencje? Takiej sprawy jeszcze w Polsce nie byłoReklama lodów ze Żnina hitem polskiego Internetu
Chociaż nie wiadomo, w której z miejskich kawiarni serwują lody okraszone znakomitą reklamą, to lokalni mieszkańcy na pewno już odkryli tę tajemnicę. Co przyciągnie ich do lodziarni? Hasło wymagające nie lada odwagi i poczucia humoru.
- Mamy lody tak zmrożone jak mózg twojego byłego - czytamy na tablicy jednego ze żnińskich lokali. Nie ma wątpliwości, że zacytowane hasło zwróci uwagę każdego przechodnia, który albo po cichu zakpi, albo z uśmiechem przyzna mu rację.
Jedno jest jednak pewne - wielu z nich na pewno pojawi się przed ladą z lodami i zamówi porcję, a więc cel marketingowy zostanie osiągnięty. Co na ten temat sądzą internauci?
Internauci zachwyceni hasłem reklamującym lody
Wirtualna społeczność była jednomyślna i doceniła właściciela za skuteczną reklamę swojej firmy. Mężczyźni wystosowali nawet żartobliwy apel, by następnym razem uwzględnić także ich ekspartnerki.
"A może raczej byłe? Szkoda, że nie mogę oznaczyć mojej ex", "Aż kusi, by dodać oznaczenie", "Świetny napis. Tak to się robi", "Ciekawe i oryginalne hasło. Jadę do Żnina na lody, mam niedaleko" - czytamy w mediach społecznościowych. Co sądzicie o tej reklamie?