Nie zrobisz przelewu, nie zalogujesz się do konta. Potężna awaria w popularnym banku
Klienci Alior Banku zgłaszają poważne problemy. Mają trudności m.in. w zalogowaniu się na swoje konta za pośrednictwem aplikacji mobilnej i bankowości internetowej. Bank wydał już w tej sprawie pilny komunikat.
Awaria Alior Banku
We wtorek, tuż przed godziną 12 klienci Alior Banku zaczęli zgłaszać problemy z z działaniem kilku usług. N ie mogą się zalogować na swoim koncie przez stronę internetową lub aplikację Alior Mobile . Pojawiły się także problemy w wykonywaniu przelewów, sprawdzaniu stanu konta czy korzystaniu z BLIKA. Niedawno bank wydał w tej sprawie komunikat na Facebooku.
Alior Bank wydał komunikat
Na profilu Alior Banku na Facebooku pojawił się krótki komunikat o problemach z jakimi obecnie się boryka. Bank przekazał, że ma problem z działaniem swoich systemów dodając, ze trwają prace nad przywróceniem usług.
Obecnie mogą występować problemy z prawidłowym funkcjonowaniem Alior Online, Alior Mobile, Business Pro oraz Kantoru Walutowego. Trwają prace nad przywróceniem ich prawidłowego działania. Przepraszamy za niedogodności - czytamy w komunikacie.
Awaria w Alior Banku. Klienci są wściekli
Alior Bank niestety nie poinformował, jak długo będzie trwać awaria. W sekcji komentarzy pod komunikatem wylała się natomiast fala krytyki. Klienci zwrócili uwagę na częste problemy techniczne.
Kpina. Moje pieniądze nie są już u Państwa bezpieczne zaufanie spadło do 000000000 - napisała jedna z klientek.
Znowu awaria!!!!! Dramat!!!! Trzeba w końcu zmienić bank bo to żenada co się tam dzieje !!! Mam już brak zaufania do tego banku!!!! - napisała inna osoba
Bank robi postępy. Wcześniej niezapowiedziane awarie występowały cyklicznie mniej więcej około 10 dnia miesiąca. Teraz nowa promocja - nieoczekiwana awaria raz na tydzień - dodała kolejna.