Dino znów zaskoczyło klientów. Trzeba się pospieszyć, bo oferta jest ograniczona
Dino od lat konkuruje o względy klientów z Lidlem i Biedronką, na czym oczywiście korzystają klienci. W najnowszej gazetce promocyjnej popularna sieć handlowa przygotowała całą masę atrakcyjnych ofert. Postanowiliśmy się im przyjrzeć i wybrać najciekawsze.
Nowa gazetka promocyjna Dino od 22 do 28 listopada. Na co warto zwrócić uwagę?
Od środy 22 listopada najnowsze promocje mają zachęcić klientów do tłumnego odwiedzania sklepów coraz popularniejszej w Polsce sieci handlowej. Wiele wskazuje na to, że stale rosnąca liczba marketów oraz atrakcyjne oferty mogą okazać się skuteczne.
Już od od środy w sklepach sieci Dino będzie można skorzystać z atrakcyjnych promocji, a my postaraliśmy się wybrać spośród nich te najciekawsze i najbardziej warte uwagi. Warto podkreślić, że najnowsza gazetka reklamowa będzie obowiązywać w okresie od 22 do 28 listopada lub do wyczerpania zapasów.
W ofercie znajdziemy szeroki wybór kaw i słodyczy
W ofercie sklepów Dino znajdziemy, m.in. pierniki w czekoladzie w cenie zaledwie 5,99 zł za pół kilo łakoci. Wielbiciele słodyczy z pewnością zwrócą również uwagę na czekoladę Wedel, którą możemy kupić w cenie 3,19 zł, gdy zapakujemy do koszyk trzy sztuki. Podobną promocję przygotowano na wafle Princessa, z tą różnicą, że przy zakupie czterech zapłacimy 1,59 zł za każdy.
W ofercie znajdziemy także kawę mieloną Kronung za 19,99 zł (500 g) przy zakupie dwóch opakowań, czy kawę ziarnistą Blend w kilogramowej paczce za 27,99 zł. W ofercie poza produktami dla kawoszy znajdziemy także kakao rozpuszczalne Mi Fix w cenie 9,99 zł.
W promocji Dino znajdziemy także napoje i wędliny
Przygotowano także coś dla wielbicieli złotego trunku. W promocji obowiązującej do 28 listopada znajdziemy piwo Tyskie Gronie w cenie 2,59 zł przy zakupie sześciu sztuk. Mężczyźni docenią także atrakcyjną ofertę na golonkę wieprzową peklowaną z kością za zaledwie 9,99 zł za kilogram.
W ofercie promocyjnej uwzględniono również napój niegazowany Caprio za 3,99 zł, czy niegazowany napój Piccolo 0,75 l za 8,99 zł. Śmiało można rzec, że to zaledwie wierzchołek promocyjnej góry lodowej w Dino i warto samemu przekonać się o tym, co atrakcyjnego przygotowała dla nas sieć handlowa.
Warto odnotować, że kolejnym potężnym narzędziem, które może pomóc sieci Dino przekonać do siebie klientów, jest stale rozwijająca się sieć sklepów. Obecnie w Polsce działa ponad 2000 marketów Dino i niemal codziennie otwierane są kolejne.