ZUS wydał ważny komunikat. Będą dzwonić do ludzi, wiemy o co chodzi
W najbliższych tygodniach przeprowadzone zostaną wywiady telefoniczne z losowo wybranymi klientami Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. Ankieterzy zapytają m.in. o obsługę klienta i świadczone przez ZUS usługi. Telefonu należy spodziewać się od 15 stycznia do 14 marca 2024 r.
Ważny komunikat ZUS. Mogą dzwonić do wybranych osób
Zakład Ubezpieczeń Społecznych wydał specjalny komunikat na swojej stronie internetowej. Poinformowano, że od 15 stycznia do 14 marca 2024 roku firma badawcza PBS Sp. z o.o. będzie przeprowadzać wywiady telefoniczne z losowymi klientami ZUS. Ankieta ma za zadanie poznanie opinii tych osób na temat obsługi klienta oraz świadczonych usługach.
Telefon od ZUS. O co mogą zapytać?
W komunikacie Zakładu Ubezpieczeń Społecznych nie zostało ujawnione, jak duża będzie grupa badanych klientów ZUS. Firma badawcza skontaktuje się z losowo wybranymi osobami z pytaniem o chęć wzięcia udziału w ankiecie. Jakich pytań mogą spodziewać się „szczęśliwcy”? Jak przekazano w komunikacie „ankieterzy pracowni badawczej będą zadawać pytania o doświadczenia klientów w kontakcie z ZUS”.
ZUS chce poprawić jakość obsługi klientów
Jak zaznaczył Zakład Ubezpieczeń Społecznych w komunikacie, ankiety są anonimowe, a w jej wynikach nie zostaną udostępnione „żadne dane umożliwiające identyfikację osoby, która uczestniczyła w badaniu”. Wyniki otrzymane przez ZUS mają posłużyć poprawie jakości obsługi klientów i doskonalenia świadczonych usług.