Goniec.pl Rozrywka Ważna informacja dla posiadaczy karty "Moja Biedronka". O tym powinien wiedzieć każdy klient
biedronka.pl

Ważna informacja dla posiadaczy karty "Moja Biedronka". O tym powinien wiedzieć każdy klient

7 października 2023
Autor tekstu: Paulina Antoniak

Biedronka wydała komunikat dla klientów, którzy zgubili kartę “Moja Biedronka” lub uległa ona zniszczeniu. Sieć poinformowała także, co zrobić, gdy znajdziemy zgubioną przez kogoś kartę. Poniżej przedstawiamy szczegółowe instrukcje.

Co zrobić, aby uzyskać kartę "Moja Biedronka"?

Z karty lojalnościowej “Moja Biedronka” korzysta obecnie ponad 10 milionów klientów sieci. Jej używanie przekłada się na spore, realne oszczędności. Użytkownicy karty mają bowiem dostęp do promocji, dedykowanych zniżek czy wielu konkursów. Oferta jest bogata, zróżnicowana i regularnie się zmienia. Obniżki cen produktów sięgają nawet kilkudziesięciu procent, obowiązują spore promocje na zakup kilku tych samych produktów i gratisy przy zakupie kilku rzeczy. Ponadto w ofercie są vouchery oraz okresowe akcje, a korzystanie z karty jest bezpłatne.

Jeśli chcemy uzyskać kartę w fizycznej postaci, musimy poprosić w kasie o blankiet. Razem z kartą otrzymamy jej dwa odpowiedniki w mniejszej formie. W następnej kolejności trzeba ją zarejestrować, logując się na stronę internetową Biedronka.pl i postępować zgodnie z podanymi instrukcjami. Dodatkowo możemy również korzystać z aplikacji Biedronka, która może przynosić dodatkowe bonusy.

Jutro Polacy będą zaskoczeni. Tłumy wpadną do Biedronki, na półkach może nie zostać wiele.

Co w sytuacji, gdy karta "Moja Biedronka" ulegnie zniszczeniu?

Redakcja Interia Biznes zwróciła się do sieci Biedronka z pytaniem, co zrobić w sytuacji, gdy karta “Moja Biedronka” ulegnie zniszczeniu. Pamiętajmy, że fizyczne posiadanie karty nie jest niezbędne, aby korzystać z programu.

Uczestnictwo w nim można potwierdzić, skanując kod kreskowy z karty umieszczony w aplikacji Biedronka lub podając przy kasie numer telefonu przypisany do karty "Moja Biedronka".

Jak postępować, gdy znajdziemy zgubioną przez kogoś kartę "Moja Biedronka"?

Co zrobić, jeśli znajdziemy zgubioną przez kogoś kartę "Moja Biedronka"?

Odnalezioną kartę "Moja Biedronka" prosimy przekazać kierownikowi dowolnego, najbliższego sklepu sieci Biedronka. Jeżeli takiego nie ma w okolicy, prosimy o przesłanie karty pocztą na adres: Jeronimo Martins Polska, ul. Żniwna 5, 62-025 Kostrzyn z dopiskiem "Biuro Obsługi Klienta". W przypadku zagubienia karty przez klienta lub zniszczenia — prosimy w takiej sytuacji o kontakt z Biurem Obsługi Klienta — telefonicznie lub e-mailowo (22 205 33 00 lub bok@biedronka.pl), nasi konsultanci pomogą w takiej sytuacji klientowi – czytamy w odpowiedzi biura prasowego Biedronki przesłanej redakcji Interii.

Biedronka "rozwaliła system". W sklepach pojawił się hitowy produkt, warto się pospieszyć
Olej, mleko i kawa TANIEJ w Biedronce. Trzeba spełnić warunki, oferta jest niesamowicie korzystna
Obserwuj nas w
autor
Paulina Antoniak
Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz adresowaną do mnie wiadomość na mail: redakcja@goniec.pl
non-fiction wiadomości finanse technologia zdrowie rozrywka sport