Panna młoda skrytykowała swoich gości. Internauci zrównali ją z ziemią
Pewna panna młoda zamieściła na jednej z grup na Facebooku kontrowersyjny wpis. Kobieta uznała, że goście na weselu ofiarowali jej zbyt skromne prezenty. W sieci rozpętała się prawdziwa burza.
Panna młoda skrytykowała zaproszonych gości
Pewna panna młoda opublikowała w mediach społecznościowych wpis, który spotkał się z falą krytyki. Kobieta, która niedawno wzięła ślub, narzekała na prezenty podarowane jej przez gości.
- Niedawno wyszłam za mąż i jestem rozczarowana zachowaniem ponad 70 proc. moich gości. Wartość prezentów czy sumy w kopercie nie zbliżyła się do kwoty, którą musiałam przeznaczyć na pokrycie kosztów weselnego talerzyka. Mieszkamy w drogiej dzielnicy i liczyłam na to, że gości będzie stać na prezenty, których cena będzie zbliżona do tej, którą musiałam przeznaczyć na wyżywienie dla pojedynczej osoby - żaliła się na facebookowej grupie.
Panna młoda narzeka na ślubne prezenty
Świeżo upieczonej mężatce nie spodobało się to, że sumy pieniędzy umieszczone w kopertach nie pokryły kosztów tzw. “talerzyka”. Panna młoda nie kryła swojego rozczarowania.
- Weselny talerzyk kosztował 300 dolarów. Od wielu gości otrzymałam zaledwie 50 dolarów, większość osób oferowała 100-150 dolarów - wyznała. - Jestem zła, bo chcieliśmy zrobić mniej wystawne wesele, ale wszyscy cały czas nam powtarzali, żebyśmy się nie martwili, bo na pewno wydatki zwrócą nam się z kopert i prezentów. Tak się jednak nie stało - dodała panna młoda.
Panna młoda skrytykowała gości. Internauci zmieszali ją z błotem
Internautom zdecydowanie nie spodobało się stanowisko kobiety w tej sprawie. Niemal jednogłośnie uznali, że takie podejście jest bardzo nierozsądne. Nie każdego stać bowiem na wydatek, który pokryje koszt swojego miejsca na weselu.
- Urządzasz weselne przyjęcie i oczekujesz, że goście opłacą je z własnej kieszeni? - napisała jedna z internautek. - To dość pretensjonalne - dodała. - Twoje oczekiwania są absurdalne, to był twój wybór, żeby zorganizować wystawne wesele. Nie przerzucaj kosztów na gości - zauważyła kolejna użytkowniczka Facebooka.