Nowa gigantyczna sieć wchodzi do Polski. Konkurencja dla Pepco i Action
Do polski wkracza nowa sieć handlowa, która ma stanowić konkurencję dla takich marek jak Pepco czy Action. Obecnie firma planuje rozpoczęcie działalności w łącznie dziesięciu placówkach w naszym kraju.
Będzie konkurencja dla Pepco i Action
Pepco, Action, KiK czy TEDi to bardzo popularne sieci w naszym kraju, a powód tego jest bardzo prosty - mają tanio. Na półkach ich sklepów znajdziemy w okazyjnych cenach wiele produktów z różnych kategorii, od odzieży, przez kosmetyki, po elektronikę.
Teraz okazuje się, że znane i lubiane dyskonty będą miały utrudnione zadanie walczących o polskich klientów. Do gry wchodzi bowiem nowy gigant, który do końca lutego 2025 roku chce otworzyć nad Wisłą 10 placówek.
Malezyjski gigant wchodzi do Polski
Firma, o której mowa to MR D.I.Y - malezyjska sieć obsługująca ponad 80 mln klientów rocznie . Przedsiębiorstwo posiada kilka tysięcy sklepów, a w Europie znajdziemy je m.in. w Hiszpanii Czy Turcji.
Na swojej stronie chwali się ofertą aż 18 tys. różnych produktów, podzielonych na takie kategorie jak: majsterkowanie, wyposażenie domu, artykuły elektryczne, artykuły biurowe i sportowe oraz inne.
Utworzą 1000 miejsc pracy
Zobacz: Ceny poszybują w górę. Tyle Polacy zapłacą za mleko, jest ważny powód
Według informacji, jaką przekazała redakcja biznesowa tvn24, pierwsze trzy sklepy nowej marki zostaną otworzone w Zabrzu (Centrum Handlowe Platan), Krakowie (Galeria Bronowice) i Piotrkowie Trybunalskim (Focus Mall).
Pierwszy etap naszego planu rozwoju zakłada otworzenie 10 sklepów do końca lutego 2025 roku - przekazała w rozmowie z serwisem Iwona Buchcic, marketing manager sieci MR D.I.Y.
Portal dlahandlu.pl podaje natomiast, że na początku ekspansji w Polsce sieć będzie korzystać z magazynu w Dąbrówce Wielkiej koło Zgierza (województwo łódzkie). W ciągu trzech lat ma powstać tam 1000 miejsc pracy . Sieć wynajmuje około 5 tysięcy metrów kwadratowych w parku logistycznym Hillwood Zgierz I.