Goniec.pl Rozrywka Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski wydali ważne ogłoszenie. Poprosili o pomoc
Fot. KAPIF

Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski wydali ważne ogłoszenie. Poprosili o pomoc

7 listopada 2024
Autor tekstu: Piotr Szczurowski

Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski, jedna z najpopularniejszych par polskiego show-biznesu, niedawno opublikowali w mediach społecznościowych wzruszające nagranie, w którym dzielili się z fanami ważną wiadomością. To kolejny krok na ich wspólnej drodze.

Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski - duet na ekranie i w życiu

Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski od ponad roku są jedną z najpopularniejszych par w polskim show-biznesie. Celebryci tworzą zgrany duet również na ekranie, a od niedawna wspólnie prowadzą nowy program śniadaniowy Polsatu, "Halo tu Polsat".

Teraz popularne "Kurzopki" postanowiły w pełni wykorzystać swoją popularność, aby zaangażować się w wyjątkową akcję Fundacji Polsat, która ma na celu pomoc najbardziej potrzebującym. Czas pokaże, czy ich udział w sławnej na cały kraj inicjatywie wymiernie przełoży się na jej tegoroczny sukces.

Niestety, nie żyje Maciej Łukaszuk. "Odszedł na własnych warunkach"

Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski zapraszają do udziału w szlachetnej akcji

Nagranie, które para opublikowała w mediach społecznościowych, przyciągnęło uwagę wielu fanów. Cichopek i Maciej Kurzajewski pojawili się na tle zielonej scenografii, czyli w kolorze nadziei. W krótkiej wiadomości gwiazdy zapowiedziały, że 6 grudnia o 18:45 na Polsacie zostanie wyemitowany "Mikołajkowy Blok Reklamowy". Dochód z wyemitowanych reklam zostanie przekazany na potrzeby dzieci i rodzin, które są beneficjentami Fundacji Polsat.

Zielony to kolor nadziei. Ten kolor można wypełnić właściwie wszystkim. My też wypełnimy go piękną, ciepłą, świąteczną atmosferą - zapowiedziały gwiazdy "Halo tu Polsat".

Fot. Instagram: @katarzynacichopek

Tradycja "Mikołajkowego Bloku Reklamowego"

"Mikołajkowy Blok Reklamowy" jest jedną z najbardziej znanych inicjatyw charytatywnych Fundacji Polsat . W ramach akcji stacja emituje blok reklamowy, z którego dochody w całości przeznaczone zostaną na wsparcie dzieci potrzebujących pomocy medycznej i finansowej.

Akcja od lat cieszy się ogromnym uznaniem i wsparciem społecznym, czego dowodem są wyniki z zeszłego roku - udało się wówczas zebrać ponad 2 miliony złotych. "Mikołajkowy Blok Reklamowy" to doskonały przykład inicjatywy, która umożliwia pomoc innym w prosty sposób - wystarczy obejrzeć emitowany w wyznaczonym czasie blok reklamowy, a środki z reklam zostaną przekazane na rzecz Fundacji Polsat.

Oglądanie telewizji w ramach inicjatywy nie wymaga specjalnego wysiłku, ale może znacząco wpłynąć na życie wielu dzieci i ich rodzin. Fundacja Polsat nie tylko wspiera najmłodszych finansowo, ale także pomaga w dostępie do leczenia, rehabilitacji oraz w zaspokojeniu podstawowych potrzeb edukacyjnych.

Tegoroczny "Mikołajkowy Blok Reklamowy" okaże się rekordowy?

Udział Katarzyny Cichopek i Macieja Kurzajewskiego w "Mikołajkowym Bloku Reklamowym" z pewnością zwiększy rozpoznawalność akcji i przyciągnie nowych odbiorców. Wiele osób, które śledzą aktywność pary do niedawna związanej z TVP, mogło wcześniej nie zdawać sobie sprawy z istnienia szlachetnej inicjatywy Polsatu.

Dzięki zaangażowaniu "Kurzopków" Fundacja Polsat ma nadzieję, że tegoroczna edycja "Mikołajkowego Bloku Reklamowego" przyniesie jeszcze większe wsparcie finansowe dla dzieci potrzebujących pomocy. Para nie kryła wzruszenia, mówiąc o potrzebie solidarności i pomocy w okresie Świąt Bożego Narodzenia. Będziecie oglądać?

Były chłopak Agaty ze "Ślubu od pierwszego wejrzenia" przerwał milczenie. Zdradził, jaka jest prywatnie
Córka Tomasza Karolaka już tak nie wygląda. Przeszła spektakularną przemianę, jej blask olśnił wszystkich
Obserwuj nas w
autor
Piotr Szczurowski

Od najmłodszych lat zainteresowany głównie motoryzacją. Od kilkunastu lat codziennie sprawdzam co nowego w branży - od lat na bieżąco.

Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz adresowaną do mnie wiadomość na mail: redakcja@goniec.pl
non-fiction wiadomości finanse technologia zdrowie rozrywka sport