Biedronka zaskoczyła klientów, wprowadziła nową usługę. Polacy będą zachwyceni, spore ułatwienie
Biedronka wprowadziła do oferty zupełnie nową usługę. Od 20 marca w portugalskiej sieci sklepów można wypłacić gotówkę przy okazji płatności kartą za zakupy. Cashback będzie jednak działał nieco inaczej niż u konkurencji.
Biedronka oferuje klientom nową usługę. Polacy będą zachwyceni
Klienci sieci sklepów Biedronka mogą już skorzystać z nowej usługi. Właściciel dyskontu poinformował o wprowadzeniu cashbacku, czyli możliwości wypłaty gotówki z terminala przy okazji płatności za zakupy kartą.
Usługa została wprowadzona w życie 20 marca 2023 roku. Można z niej skorzystać już w 2000 sklepów portugalskiej sieci, a więc niemal w 2/3 marketów Biedronka.
Biedronka wprowadziła cashback
Cashback wprowadzony w Biedronce będzie działał nieco inaczej, niż ten oferowany przez konkurencję. Usługa będzie dostępna wyłącznie dla użytkowników karty Mastercard. W nomenklaturze tej organizacji funkcja określana jest mianem "Płać kartą i wypłacaj".
W Biedronce będzie również można wypłacić mniej pieniędzy, niż standardowo. W klasycznym wydaniu cashback umożliwia pobranie gotówki do 1000 złotych, w przypadku portugalskiej sieci sklepów górna granica wypłat wynosi natomiast 300 złotych. Istnieje również dolna granica - 50 złotych i to właśnie wielokrotność tego banknotu będzie można wypłacić.
Zapłać za zakupy kartą i dokonaj wypłaty środków w Biedronce
By móc skorzystać z funkcji wypłaty gotówki, należy zrobić zakupy za min. 1 zł i zapłacić za nie kartą. Biedronka nie będzie pobierać prowizji, ale mogą to zrobić wydawcy kart. – Niezależnie od kwoty zakupów, należy podać kasjerowi kwotę wypłaty i włożyć lub przyłożyć kartę do terminala. Dla bezpieczeństwa wypłata jest zawsze zabezpieczona kodem PIN – mówi Lidia Stegenta-Głowala, dyrektorka ds. operacji finansowych w sieci Biedronka.
– "Płać kartą i wypłacaj" to usługa, która cieszy się wśród Polaków coraz większą popularnością. Doceniają oni fakt, że gotówkę można łatwo wypłacić przy okazji codziennych zakupów – szybko i wygodnie. Wprowadzając to rozwiązanie do kolejnych sklepów Biedronki, nie tylko wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, ale także dajemy im wybór, jaką formą płatności chcą się posługiwać – powiedziała Kamila Kaliszyk, dyrektorka ds. rozwoju rynku w polskim oddziale Mastercard Europe.