Biedronka i Lidl prześcigają się w promocjach dla rodziców. Te oferty to HIT, można sporo zaoszczędzić
Sieci sklepów Lidl i Biedronka już od wielu lat konkurują ze sobą na niskie ceny, oferując swoim klientom coraz to bardziej interesujące i ciekawsze promocje. Teraz te dyskonty postanowiły pójść o krok dalej i pokazać, że mogą być nie tylko tanie, ale również prorodzinne. Jako pierwsza zrobiła to Biedronka, teraz dołączył do niej Lidl.
Sieć sklepów Lidl i Biedronka wciąż konkurują ze sobą
Sklepy zaciekle robią, co w ich mocy, by przyciągnąć w swoją stronę jak największą ilość klientów. Oferują interesujące promocje, rabaty, dodatki do zakupów, byleby tylko zainteresować kupujących. Sieci dyskontów zauważyły, że pora wymyślić coś nowego i padło na wsparcie młodych rodziców. Pierwsza ten pomysł w życie wprowadziła Biedronka. Po zarejestrowaniu się na specjalnej stronie, świeżo upieczeni rodzice mogą otrzymać paczkę powitalną dla dzieci , w której znajdą się pieluszki, chusteczki nawilżane, a także papierowe patyczki do pielęgnacji marki własnej - Dada.
Lidl przygotował specjalną ofertę dla młodych rodziców
Jak informuje portal dlahandlu.pl, Lidl postanowił stworzyć podobną paczkę dla świeżo upieczonych rodziców, jaką od jakiegoś czasu oferuje dla swoich klientów Biedronka. W październiku swój start miała akcja “Powitalna Paczka Lupilu” i obejmuje ona wszystkie sklepy sieci Lidl znajdujące się w Polsce i będzie trwała od 02.10.2023 r. do 31.10.2023 r.
- Warunkiem skorzystania z akcji jest uzupełnienie przez uczestnika daty urodzenia dziecka w sekcji Lidl Plus “O mnie”. Rodziny otrzymają specjalne kupony promocyjne na pieluszki i chusteczki - informuje serwis.
Programy lojalnościowe w Polsce
Z raportu Monitor Programów Lojalnościowych 2023 wynika, że 64% Polaków uczestniczy w co najmniej jednym programie lojalnościowym. Sieci sklepów dla swoich klientów przygotowały do tego specjalne karty, a także aplikacje.
- Najpopularniejszym – z udziałem w rynku na poziomie 41 proc. – pozostaje Moja Biedronka. Na podium są jeszcze Vitay (Orlen) i Lidl Plus (po 18 proc.). Na wysokim 4. miejscu zadebiutował Kaufland Card (9 proc.), a ranking zamyka Klub Rossmann (także 9 proc.) - podano w raporcie.
Wynika z niego także to, że 90% osób korzystających z programów lojalnościowych wykorzystuje do tego aplikacje mobilne. Tutaj zdecydowanie prowadzi aplikacja “Żappka” - 92% klientów. 87% - “Lidl Plus”, 79% “Klub Rossmann”, a także połowa użytkowników programu “Moja Biedronka”.
Dodatkowo około ⅓ użytkowników programów lojalnościowych na bieżąco sprawdza oferty sklepów oraz liczbę zgromadzonych punktów. Podobny odsetek osób nie korzysta z programów lojalnościowych, a blisko połowa sprawdza swoje punkty bądź wykorzystuje uzyskane zniżki czy punkty raz na jakiś czas, zazwyczaj wtedy, gdy przypomni im o tym sprzedawca.