Biedronka i Lidl prześcigają się w promocjach dla rodziców. Te oferty to HIT, można sporo zaoszczędzić
Sieci sklepów Lidl i Biedronka już od wielu lat konkurują ze sobą na niskie ceny, oferując swoim klientom coraz to bardziej interesujące i ciekawsze promocje. Teraz te dyskonty postanowiły pójść o krok dalej i pokazać, że mogą być nie tylko tanie, ale również prorodzinne. Jako pierwsza zrobiła to Biedronka, teraz dołączył do niej Lidl.
Sieć sklepów Lidl i Biedronka wciąż konkurują ze sobą
Sklepy zaciekle robią, co w ich mocy, by przyciągnąć w swoją stronę jak największą ilość klientów. Oferują interesujące promocje, rabaty, dodatki do zakupów, byleby tylko zainteresować kupujących. Sieci dyskontów zauważyły, że pora wymyślić coś nowego i padło na wsparcie młodych rodziców. Pierwsza ten pomysł w życie wprowadziła Biedronka. Po zarejestrowaniu się na specjalnej stronie, świeżo upieczeni rodzice mogą otrzymać paczkę powitalną dla dzieci, w której znajdą się pieluszki, chusteczki nawilżane, a także papierowe patyczki do pielęgnacji marki własnej - Dada.
Już od dziś w Pepco hitowa oferta. Do sklepów mogą ruszyć tłumy, pojawiły się wyjątkowe produktyLidl przygotował specjalną ofertę dla młodych rodziców
Jak informuje portal dlahandlu.pl, Lidl postanowił stworzyć podobną paczkę dla świeżo upieczonych rodziców, jaką od jakiegoś czasu oferuje dla swoich klientów Biedronka. W październiku swój start miała akcja “Powitalna Paczka Lupilu” i obejmuje ona wszystkie sklepy sieci Lidl znajdujące się w Polsce i będzie trwała od 02.10.2023 r. do 31.10.2023 r.
- Warunkiem skorzystania z akcji jest uzupełnienie przez uczestnika daty urodzenia dziecka w sekcji Lidl Plus “O mnie”. Rodziny otrzymają specjalne kupony promocyjne na pieluszki i chusteczki - informuje serwis.
Programy lojalnościowe w Polsce
Z raportu Monitor Programów Lojalnościowych 2023 wynika, że 64% Polaków uczestniczy w co najmniej jednym programie lojalnościowym. Sieci sklepów dla swoich klientów przygotowały do tego specjalne karty, a także aplikacje.
- Najpopularniejszym – z udziałem w rynku na poziomie 41 proc. – pozostaje Moja Biedronka. Na podium są jeszcze Vitay (Orlen) i Lidl Plus (po 18 proc.). Na wysokim 4. miejscu zadebiutował Kaufland Card (9 proc.), a ranking zamyka Klub Rossmann (także 9 proc.) - podano w raporcie.
Wynika z niego także to, że 90% osób korzystających z programów lojalnościowych wykorzystuje do tego aplikacje mobilne. Tutaj zdecydowanie prowadzi aplikacja “Żappka” - 92% klientów. 87% - “Lidl Plus”, 79% “Klub Rossmann”, a także połowa użytkowników programu “Moja Biedronka”.
Dodatkowo około ⅓ użytkowników programów lojalnościowych na bieżąco sprawdza oferty sklepów oraz liczbę zgromadzonych punktów. Podobny odsetek osób nie korzysta z programów lojalnościowych, a blisko połowa sprawdza swoje punkty bądź wykorzystuje uzyskane zniżki czy punkty raz na jakiś czas, zazwyczaj wtedy, gdy przypomni im o tym sprzedawca.