Goniec.pl Finanse Zacznie się już za kilka dni. W Biedronce i Lidlu wracają uwielbiane maskotki
Wikimedia RickRichards CC BY-SA 4.0

Zacznie się już za kilka dni. W Biedronce i Lidlu wracają uwielbiane maskotki

23 sierpnia 2021
Autor tekstu: Mateusz Sidorek

Już w sierpniu do Lidla i Biedronki wrócą uwielbiane przez dzieci maskotki. W dyskontach ponownie pojawią się zabawki, które będzie można otrzymać za naklejki zdobywane podczas zakupów. Podobnie jak było w przeszłości, niemiecka sieć wprowadza bohaterów Disneya, natomiast portugalska – Gang Swojaków.

Zarówno Lidl, jak i Biedronka oferują popularne maskotki w ramach programu lojalnościowego. Beneficjenci będą mogli otrzymać zabawki za darmo, jeśli tylko wcześniej uzbierają odpowiednią liczbę naklejek za zakupy. To kolejny obszar konkurencji między tymi dyskontami.Z

Klienci, którzy robią zakupy w sklepach sieci Lidl, będą mogli zdobyć pluszaki przedstawiające bohaterów Disneya. Natomiast Biedronka zaoferuje Gang Swojaków – kolejną limitowaną edycję, która pojawiła się po Gangu Słodziaków, Fajniaków i Świeżaków. Portugalska firma wprowadza zabawki już w czwartek 26 sierpnia. Maskotki w niemieckim dyskoncie pojawią się cztery dni później – 30 sierpnia.

Popularne pluszaki wracają do Lidla i Biedronki

Obie sieci – Lidl oraz Biedronka – ruszają ze specjalną akcją jeszcze przed zakończeniem tegorocznych wakacji. W przypadku portugalskiej sieci to już tradycja, ponieważ od lat w jej punktach maskotki pojawiają się w ostatni czwartek poprzedzający rok szkolny.

Pozostała część artykułu pod materiałem wideo

– Data inauguracji programu lojalnościowego nie jest przypadkowa. Już od lat sieć należąca do Jeronimo Martins uruchamia akcję maskotkową w ostatni czwartek wakacji, tuż przed powrotem dzieci do szkoły – oświadczyli przedstawiciele Biedronki.

Konsumenci będą mogli wymienić zbierane podczas zakupów naklejki na książki lub maskotki przedstawiające członków Gangu Swojaków. Z doniesień mediów wynika, że akcja Biedronki ma również promować polskie produkty. Warto przypomnieć, że kupując je w poprzednich edycjach, można było otrzymać dodatkowe naklejki.

Zgodnie z danymi podsumowującymi ubiegłoroczną akcję maskotki z Gangu Fajniaków rozeszły się w liczbie 8 milionów sztuk. Jak dotąd Biedronka rozdała łącznie ponad 35 milionów pluszaków. Nic dziwnego, że firma idzie za ciosem i wprowadza nowe zabawki.

Maskotki Disneya w Lidlu od 30 sierpnia

Od 30 sierpnia w punktach sieci Lidl na półkach będzie można znaleźć pluszowych bohaterów z takich bajek jak „Król lew” czy „Kraina lodu”. Akcja będzie przebiegała pod hasłem „Warzywa i owoce mają supermoce” . Jak wskazuje slogan, promocja ma zachęcać dzieci do zdrowej diety.

– Po Lidlakach przyszedł czas na kolejną akcję lojalnościową z maskotkami, tym razem z postaciami prosto z animacji Disneya! Pod hasłem „Warzywa i owoce mają supermoce!” Lidl Polska wraz z Disneyem chcą zachęcić najmłodszych do zdrowych nawyków żywieniowych. Bajkowe maskotki mają zapewnić dzieciom dużo dobrej zabawy, jednocześnie rozbudzając zainteresowanie jedzeniem warzyw i owoców, które będą promowane przez bohaterów Disneya – przekazało biuro prasowe Lidla.

By otrzymać pieczątkę, konsumenci będą musieli wydać przynajmniej 50 złotych, a w ich koszyku będzie musiało wylądować co najmniej jedno warzywo lub owoc. Za 20 pieczątek klienci będą mogli odebrać wybranego pluszaka, dopłacając 1 grosz.

Akcja Lidla będzie trwała do 16 października lub do wyczerpania zapasów . Najmłodsi będą mogli wybierać między innymi wśród takich pluszaków jak Pluto z „Teraz Miki”, Tuptuś z „Bambi”, świnka Pua z „Vaiany” czy też Sven z „Krainy lodu”.

Artykuły polecane przez redakcję Goniec.pl:

Jeżeli chcesz się podzielić informacjami ze swojego regionu, koniecznie napisz do nas na adres redakcja@goniec.pl

Źródło: Radio ZET

Obserwuj nas w
autor
Mateusz Sidorek

Redaktor portalu Goniec.pl. Interesuje się literaturą, kinem europejskim oraz arthouse’owym i kulturą francuską w każdym wydaniu. Tworzył treści m.in. dla i-D Poland, Noizz, K MAG oraz Hiro.

Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz adresowaną do mnie wiadomość na mail: redakcja@goniec.pl
non-fiction wiadomości finanse technologia zdrowie rozrywka sport