Goniec.pl Finanse Tesco zamyka program lojalnościowy, należy pospieszyć się z realizacją bonów
Px Here/mohamed hassan

Tesco zamyka program lojalnościowy, należy pospieszyć się z realizacją bonów

6 maja 2021
Autor tekstu: Damian Witoń

Już niedługo zostanie zamknięty program lojalnościowy Clubcard. Klienci sieci supermarketów TESCO powinni zatem pospieszyć, aby nie stracić zgromadzonych przez siebie punktów. Będzie można je realizować jeszcze tylko do końca czerwca bieżącego roku. Powodem decyzji jest sprzedaż polskiego biznesu TESCO właścicielowi sieci innych supermarketów Netto.

Ważna wiadomość dla klientów TESCO. Zostało mało czasu na realizację punktów z karty Clubcard.

Według oficjalnych informacji opublikowanych przez sieć supermarketów TESCO program lojalnościowy związany z kartą Clubcard przestanie działać wraz z końcem czerwca tego roku. Ostatnie punkty będą natomiast naliczane 18 kwietnia 2021 roku . Każdy klient, który do tego dnia zbierze na swoim koncie minimalnie 300 punktów dostanie wyciąg , który zawierać będzie zestawienie zgromadzonych przez siebie nagród w postaci bonów.

Wysyłka bonów została zaplanowana na 31 maja. Będzie można je zrealizować do 30 czerwca. Następnie dane osób, które postanowiły skorzystać z programu lojalnościowego Clubcard, zostaną wykasowane z systemu. Operacja zaplanowana jest na 31 lipca.

Program lojalnościowy Clubcard zadebiutował w sieci supermarketów Tesco w 2009 roku. Posiadacze popularnej karty gromadzili punkty podczas robienia zakupów w TESCO. Następnie otrzymywali spersonalizowane bony, które mogli wykorzystać, aby zakupić wybrane produkty po promocyjnych cenach.

Przez pierwszych pięć lat funkcjonowania programu sieć wydała ponad 6 milionów kart. Jesienią 2019 roku aktywnych użytkowników było około 1,2 miliona.

Według aktualnych planów TESCO znika jednak z Polski. Sklepy, które działały pod tą marką, zostaną przejęte przez Netto. Mowa tu o 301 obiektach na terenie całej Polski. Modernizacja pierwszych punktów już się zaczęła. Wielce prawdopodobne jest, że całkowita transformacja zakończy się jeszcze w tym roku.

Netto jest duńską siecią handlową należącą do koncernu Salling Group. Posiada swoje supermarkety w wielu krajach na terenie Europy.

Wszystkie osoby, które posiadają karty Clubcard powinny upewnić się, czy nie mają jeszcze bonów do zrealizowania. Po upłynięciu wymienionych w artykule terminów, będą one już nieważne, a przecenione artykuły przejdą nam koło nosa.

Artykuły polecane przez redakcję Goniec.pl:

Obserwuj nas w
autor
Damian Witoń

Redaktor goniec.pl

Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz adresowaną do mnie wiadomość na mail: redakcja@goniec.pl
non-fiction wiadomości finanse technologia zdrowie rozrywka sport