Maryla Rodowicz naprawdę została "ODMROŻONA"! Szokująca reklama poniża gwiazdę?
Niemalże, co roku wszyscy mówią w prześmiewczy sposób o “odmrożeniu” Maryli Rodowicz. Okazuje się, że ktoś zdecydował się to wykorzystać i to w celach typowo marketingowych. Czy piosenkarka będzie zła o takie ukazanie jej wizerunku? Musicie koniecznie zobaczyć, w jaki sposób została przedstawiona.
Legendarna Maryla Rodowicz
Maryla Rodowicz jest w zasadzie gwiazdą na każdym sylwestrze. Podczas imprez plenerowych daje wyśmienite show, zawsze ma wszystko dopięte na ostatni guzik. Zarówno stroje, jak i jej wokal robią piorunujące wrażenie.
Sama Maryla ma do siebie spory dystans i już wielokrotnie wspominała, że co roku jest “odmrażana” właśnie na pożegnanie i powitanie nowego roku. Tym razem ktoś jednak mocno przesadził i przy okazji wykorzystał wizerunek gwiazdy.
Czy Maryla Rodowicz zagra podczas tegorocznego sylwestra?
Maryla Rodowicz jeszcze oficjalnie nie potwierdziła, gdzie zdecydowała się zagrać w tym roku , ale znając gwiazdę, będzie to impreza zorganizowana przez TVP.
Coroczne “odmrażanie” gwiazdy postanowiła wykorzystać sieć popularnych sklepów. To tam można zobaczyć Marylę w laboratorium, gdzie naukowiec przez przypadek stawia kawę na przycisku z napisem odmrażanie. Piosenkarka wyłania się z lodu i wypowiada słowa: “Nie śpimy, lecimy”. To jednak niejedyne wykorzystanie wizerunku Rodowicz.
Jak został wykorzystany wizerunek Maryli Rodowicz?
Niedawno pojawił się trend, który pomaga w przerabianiu gwiazd w różne postacie z bajek. Działa on we współpracy z AI, czyli sztuczną inteligencją. Ktoś zdecydował się zrobić z Maryli Rodowicz Elsę z “Kariny lodu” i zamknął piosenkarkę w kostce.
Nie brakuje także filmików, na których przypadkowe osoby odmrażają gwiazdę. Niektórzy wprost mówią, że to poniżające.